Przeprowadzka firmy – o czym pamiętać?

Image

Przeprowadzka firmy może być dużym wyzwaniem dla przedsiębiorcy, jak i jego pracowników. Jednak przy odpowiedniej organizacji i współpracy z profesjonalną firmą przeprowadzkową, masz pewność, że przeprowadzka Twojej firmy przebiegnie szybko i bezstresowo. O czym pamiętać podczas przeprowadzki firmy? O tym poniżej!

Najważniejsze kwestie dotyczące przeprowadzki firmy

Przeprowadzka firmy nie musi być złym doświadczeniem lub traumatycznym wspomnieniem, o którym chce się, jak najszybciej zapomnieć. Z pewnością przy odpowiedniej organizacji i zaplanowaniu poszczególnych etapów przeprowadzki firmy, istnieje duże prawdopodobieństwo, że przeprowadzka przebiegnie szybko i bezproblemowo, a o to właśnie chodzi.

O czym pamiętać podczas przeprowadzki firmy?

Oczywiście przeprowadzka firmy przebiega wieloetapowo, dlatego musisz do niej przystąpić z odpowiednim odstępem czasu. Im więcej masz czasu na załatwienie wszystkiego, tym mniej stresu będzie Cię ona kosztowała. Poza tym podczas organizacji przeprowadzki firmy, musisz:

  • dokonać wyboru terminu przeprowadzki firmy,
  • podjąć decyzję dotyczącą wyboru firmy przeprowadzkowej,
  • potwierdzić termin przeprowadzki firmy z wybranym przedsiębiorstwem,
  • spisać rzeczy do przewiezienia podczas przeprowadzki firmy,
  • dokonać wyboru osób odpowiedzialnych za sprawną przeprowadzkę firmy,
  • wysłać informację do klientów o przeprowadzce firmy,
  • spakować rzeczy do przeprowadzki firmy,
  • przeprowadzić się.
Przeprowadzka firmy

Wybór terminu przeprowadzki firmy

Pierwszym etapem organizacji przeprowadzki jest wybór daty, kiedy przeprowadzisz swoją firmę. To znaczy, że termin powinien być na tyle odległy, żebyś miał czas na przygotowanie się bez zbędnego pośpiechu i nerwów.

Przeprowadzka firmy – decyzja dotycząca wyboru firmy przeprowadzkowej

Drugim etapem organizacji przeprowadzki firmy jest decyzja dotycząca wyboru profesjonalnej i doświadczonej firmy przeprowadzkowej. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

Potwierdzenie terminu przeprowadzki firmy z wybranym przedsiębiorstwem

Oczywiście wybór terminu przeprowadzki firmy powinien być potwierdzony przez firmę przeprowadzkową. W końcu może się zdarzyć, że firma będzie miała już zajęty termin przez inną przeprowadzkę, co pokrzyżuje Ci plany.

Spis rzeczy do przewiezienia podczas przeprowadzki firmy

Kolejnym etapem organizacji przeprowadzki firmy jest spis rzeczy, które należy przeprowadzić. Nie musimy dodawać, że musisz uwzględnić wszystkie rzeczy – nawet te, z których nie korzystasz w firmie zbyt często.

Przeprowadzka firmy – wybór osób odpowiedzialnych za sprawną organizację

Warto wyznaczyć pracowników, którzy będą odpowiedzialni za sprawy przebieg przeprowadzki firmy. Będą oni odpowiedzialni za bezproblemowy przebieg każdego etapu przeprowadzki Twojej firmy.

Pakowanie się do przeprowadzki firmy

Pakując rzeczy do przeprowadzki firmy pamiętaj nie tylko o odpowiednim zabezpieczeniu poszczególnych przedmiotów, ale również o opisaniu kartonów na przeprowadzki. Pudełka na przeprowadzki znajdziesz w popularnych marketach budowlanych, jak np. OBI i … w sklepie osiedlowym.

Przeprowadzka firmy – informacja do klientów i kontrahentów

Podczas chaosu związanego z pakowaniem rzeczy do przeprowadzki firmy, pamiętaj o wysłaniu informacji do swoich klientów i kontrahentów z informacją o zmianie miejsca siedziby firmy. W końcu, chyba nie chcesz, aby Twoi klienci odwiedzili Cię i zastali puste ściany?

Przeprowadzka firmy

Kolejnym etapem przeprowadzki firmy jest przewiezienie rzeczy we właściwe miejsce. Za to odpowiedzialna jest firma przeprowadzkową, która doskonale wie, co zrobić, żeby Twoje rzeczy dojechały do nowej siedziby firmy w idealnym stanie.

Rozpakowanie rzeczy

Ostatnim etapem przeprowadzki firmy jest rozpakowanie rzeczy. Ponieważ wcześniej opisałeś poszczególne pudełka, bez problemu sobie z tym poradzisz.